tisdag 11 september 2012

Zumba på Forma i Hallsberg

Jag har ju sagt upp mitt medlemskap på allehallen och tränar nu på Forma här i Hallsberg. Så kul!
Fina maskiner, fräscha lokaler, toppen personal.
När jag skaffade mitt kort tog jag mig en funderare, gym eller gym+aktiviteter?
Jag räknade på det hela och kom fram till att det var lika bäst att ta hela paketet, om jag bara hinner med två aktivitets-pass i månaden har jag ändå tjänat på det!

Så i söndags gjorde jag slag i saken och loggade in på nätet och bokade mitt första pass! Det blev zumba, måndagskvällar kl 19 Perfekt!

Men....tyvärr var det fullt och jag fick en reservplats.
Så när jag fick en lucka igår förmiddag, kunde jag ju inte motstå att pipa ner på gymmet en stund.
Jag skulle ju förmodligen inte få plats på zumban på kvällen...
Trodde jag...
Bäst som jag höll på med uppvärmningen plingade telefonen till . Ett sms från Forma: Du är nu ordinarie på zumba passet!
Ops... Dubbelträning?
Japp, det är bara att blåsa på. Jag kom på den briljanta iden att köra lite sånna där "tråkiga" grejer. Eftersom zumban skulle bli min belöning på kvällen. Så jag körde utfall och benböj med skivstång, mördar pass med biceps/axlar och slutade med mage.

Zumban då?
Japp, orkade med det också. Jättekul kan rekommenderas!
Såg nog "jättekul"ut oxå..;-)

Resultat, idag: träningsvärk de lux, imorgon säkert ännu värre!

Kram& god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar