torsdag 10 mars 2011

Stockholm

Torsdag nästa vecka är Fin & Skön stängt. Då tar jag mitt pick och pack och drar till stan. Till Stockholm. Det händer saker med Gatineau, hudvårds-märket jag jobbar med.

Det är så kul och givande att jobba med ett nyskapande märke, som hela tiden förnyar sig. Och tur är väl det, Gatineau har ju funnits i 75 (!!) år.

Det är också roligt att träffa andra hudterapeuter då och då.

Men en av de roligaste sakerna på torsdag är nog iallafall att det finns tid att klämma in en lunch-date med min goda vän Liv.

En av mina äldsta vänner, vi träffades på lekis. Det kan ibland gå år mellan gångerna vi ses, men det är ändå lika roligt när vi äntligen träffas.



Jag slänger in en bild på ett nytt halsband i rosa trikå.

Ett helt gäng med band i olika längder, de sitter ihop med 6st försilvrade ringar. 3 på varje sida.
Toppen-snyggt över ett slappt, vitt linne till jeans shortsen i sommar. Jag längtar...

Kram
JennyBlå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar