onsdag 30 mars 2011

Primer

Jag har ju tänkt att utöka mitt Art Deco-sortiment lite i taget, och nu har jag tagit in deras Make-up Base. Å vad kär jag är (ovanligt va ?)! Jag har testat primer från lite olika märken, vissa har varit helt OK, vissa not so much... Art Decos make-up base lägger sig som en osynlig hinna på huden, den jämnar ut och ger lyster OCH hjälper huden att binda fukt i huden ! Den ger betydligt hållbarare make-up, passar med alla foundations även Mineral Powder Foundation. Men det bästa, tycker jag, är att det blir mycket lättare att lägga på ett jämnt lager foundation, när man grundar med denna primer. Många är yttorra, kanske har torra fläckar, då är det svårt att få en jämn grund. Det blir lätt fläckigt. Men med primer är det mycket lättare! Jag ger Art Deco Make-up Base 5 tummar upp! Kram JennyBlå

2 kommentarer:

  1. At Deco mineralpudret jag köpt av dig är det absolut bästa jag använt mig av. Sinnessjukt bra produkter, och det mest sinnessjuka är att jag går igång på hudvårdsprodukter. Men är man hudnörd så är man! :)

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag förvånad att du kunde bli kär, hahaha
    Kul att du har utökat ditt make up, är super nöjd med allt jag har köpt av dig. Jag är super sugen på att komma till dig och investera en ny nyans i ögonskugga...:0)
    Ska absolut ha en ny innan den 8:e april.

    Puss Vännen, är så himla glad för din skull

    SvaraRadera