söndag 27 mars 2011

Mässan igår...

...var riktigt lyckad ! Jag är väldigt nöjd. Många var sugna på att få sina bryn fixade och hade inget emot att lägga sig på min säng bland alla människor ! Det roligaste var nästan min första kund. Jag plockade hannes bryn förra året på Kropp & Själ, och det var första gången hon testade det. Hon gillade det så mycket att hon fortsatt att plocka brynen, och nu kom hon tillbaka till mig. Sånt är så kul ! Efter mässa gick vi (Julia, Bea & Jag) ut och käkade, mysigt ! Denna snygga bild, från mässan, har jag snott från Bea (JSBK´s blogg) utan att fråga. Ha ha ! Lägg märke till bumpa-rumpan, det ligger många timmars träning bakom den.... Kram JennyBlå

1 kommentar:

  1. Riktigt zumba-ass! :D
    Sidan jag kollade innehåll i hudvårdsprodukter hette: www.shenet.se

    SvaraRadera