fredag 18 mars 2011

Snö

Stockholm visade upp sin fulaste sida igår, grått grått grått. Pia som höll i kursen berättade om att våren verkligen hade landat i Skåne. Orättvist...
Men kursen var givande, OCH det hanns med rolig shopping & goda vänner. Så det var helt OK att vinden blåste snålt.
Jag kom hem med så mångar kassar jag kunde bära nästan...nja inte riktigt, men det blev faktiskt en top, en kjol, solbrillor, örhängen, en kofta och ett par skor. Nice !
Jag kom fram till Hallsberg vid midnatt, kom väl i säng kl. 1. När jag vaknade trodde jag att jag försovit mig rejält, det var verkligen ljust. Men nej, det var bara det att mellan kl 1 och 6 hade det kommit över 10 cm snö !
Och det snöar fortfarande...ska det aldrig bli vår här ?

Kram
JennyBlå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar