onsdag 10 november 2010

Ny favorit

Det här är min nya favorit produkt. Den är fantastisk så jag tror inte jag någonsin vill sminka mig utan den ! Det är en primer som läggs på hela ögonlocket innan skuggan. Skuggorna sitter där de ska, som berget, hela dagen !!

Jag har, som många, alltid haft problem med att efter ca halva dagen ligger skuggorna i rynkorna och det runt omkring har magiskt försvunnigt. Dyra eller billiga skuggor spelar ingen roll. Och då ska vi inte tala om hur fort det går på kvällen, om man är på fest. Man kan ju få bättra på skuggorna flera gånger per kväll, och inte blir det bättre ju senare kvällen blir...

Men med Art Deco eyeshadow base klarar mina skuggor sig hela dagen.

Den kostar 128 kr, och finns att köpa här på Fin & Skön




Förökte ta lite bilder på min ögon make-up, för att visa. Inte det lättaste... Tänker på de tjejer som lägger upp sånna bilder på sig själva varje dag !! Det ska ni slippa.


Skuggorna har suttit i ca 6 timmar OCH klarat att jag cyklat hem på lunch. Bra betyg tycker jag.








Skuggorna jag använt heter Pure Aquamarine och Peridot Green. Jag har en svart kajal vid övre fransraden och en lite glittrig, mörkgrön kajal under ögat och som "kråkspark" i ögonvrån.

Allt från Art Deco.


Kram

JennyBlå





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar