söndag 28 november 2010

Julstämmning

Nu har jag avtäckt skyltfönstret och haft en riktigt lyckad julskyltning. Det var massor av människor som vandrade Storgatan fram i den yrande snön. Och många tittade in en stund.
Det var riktig julstämning, julmusik och pepparkakor. Jag älskart mitt jobb !
Innnan avtäckningen, salongen ser ut som en julklapp (med fult grönt julpapper...)
Efter....rosa och fin gran, VÄLDIGT rosa. (Det var svårt att ta en bild som inte involverade linslusarna Julia & Bea...)

Matchande julklappar och presentpåsar.


Inne från kylan (det var -8 grader ute!)



En riktig Gatineau-gran, så fint !
Tack Syster-Yster för all hjälp med dekorationen, du är bäst !
Nu vill jag bara att vi vinner "finaste julskyltning"
Nu, glögg, pepparkakor med mögelost & mys med min man.
Puss
JennyBlå




3 kommentarer:

  1. Vi bidrog med 7 röster iaf och jag hoppas att Du vinner! =)
    /Beatrice

    SvaraRadera
  2. Vi bidrog med 4 röster hahaha mina barn fick inte välja själva. Jag hoppas oxå på att du vinner. Du hade (eller har) helt klart den snyggaste skyltningen......Blev jag förvånad att stod en ROSA gran....svar nej.....

    Lycka till vännen <3
    //Åsa

    SvaraRadera
  3. I just LÖÖÖÖÖÖV din rosa gran! Den är ju...ROSA!! Och verkligen så du! :D Jag blir alltid lika glad när jag går förbi ^^

    SvaraRadera