onsdag 17 november 2010

Fin & Skön firar ett år

Nu är det dags för kalas !!
Nu har det snart gått ett år sedan jag slog upp dörren här på Fin & Skön. Å vad fort det har gått.
Jag vet att jag skrev i ett inlägg i början att det var så underbart varje gång jag kom hit och låste upp dörren. Och det känns fortfarande så.
Jag måste alltid stanna upp och drag ett djupt andetag när jag går in. Så mysigt !
Jag hoppas att alla kunder ska känna lite så oxå...
Egentligen har jag inte ett års jubileum förän 14/12, men jag tjuvstartar redan nu. Jag sticker på semester i december...
Så nu vill jag passa på att bjuda in er till kalas !

1-års kalas för Fin & Skön
Öppet hus Onsdag 24/11 17-20
Rabatt på smycken och mineral make-up från Art deco
Lotteri och fina erbjudanden

Varmt Välkomna !

Kram JennyBlå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar