torsdag 28 januari 2010

Sliten

Jag känner mig lite sliten. Jag har inte uppdaterat på ett par dagar och inte har jag tagit några roliga bilder heller... Vi har haft kalas här hemma. 5-års kalas, o även om det var en lugn tillställning är det ju alltid lite pyssel innan. Handla, städa, fixa paket, baka osv.
Dessutom hade jag o älsklingen en liten date kvällen innan kalaset.
Svärmor kom hit o såg efter de små så vi kunde smita iväg en stund.
På spinning...!!
Första spinningpasset vi kört på ca 1,5 år. Och då var vi ju tvugna att ta det längsta. Det var ungefär en och en halv timme. Skönt, men jobbigt.
För alla som bor i Hallsberg med omnejd kan jag verkligen rekommendera att åka ut till gammla Kyrkskolan och Full Fart som finns där.
Det var fina, mysiga lokaler, trevlig stämmning och bra träning. Det är inte dyrt heller. 40 kr per gång.
Det ända kruxet är att det är ganska svårt att få plats, så boka i god tid !
Men nu, vila...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar