fredag 8 januari 2010

Kamera-skoj

Jag hittade en ny funktion på min kamera, den tar en hel sekvens med bilder, det i kombination med en lite lånsam dag på jobbet resulterade i lite lek... Och eftersom jag saknade bättre motiv, så...
fast det var ju smycken jag hade tänkt att fota. Jag har lite nya läckerbitar, om jag får säga det själv! Jag älskar de här, lädersnodd med en stor ring och så kedjor med olika hängen. Snäckskal, sötvattenspärlor, glaspärlor, strass och tibetsilver i en salig blandning. 150 kr






Med de här härligt rassliga armbanden är det synd att färgerna inte kommer till sin rätt. Det vänstra har sötvattenspärlor i en ljus guldig nyans och snäckskal som skiftar i olika färger. Det högra, samma snäckskal och sötvatten i starkt turkos och lime. Blandat med olika hängen i tibetsilver och glas. Båda 150 kr

Här är en variant på ett klassiskt pärlhalsband. Gammelrosa sötvattenspärlor knutet på lintråd. Med försilvrade ringar. 250 kr

Ibland är det enkla det vackraste. Dessa små mocka-armband säljer jag mycket av.
Mocka i olika färger med en liten klase hängen vid låset. Alla lite olika. Absolut snyggast att ha på sig flera på en gång. 50 kr

......Create......skapa...det gillar jag


Kram Jenny






1 kommentar:

  1. Hallå där!! Har varit lite blogg-off ett tag så det var ett tag sen jag kollade din sida. Guuuud vad mycket snyggt du gjort, måste nog komma förbi nån dag. Å du, tack för tacket...
    Kramis

    SvaraRadera