tisdag 2 augusti 2011

Gatineau

Jag har fått frågan vilket märke jag jobbar med. Och sedan nystarten av Fin & Skön 2009 så har jag jobbat med Gatineau. Det är ett franskt hudvårdsmärke som funnits sedan 30-talet. Det är inte så stort i Sverige, men väl inarbetat. Det är jättestort i b la Asien !
Det är ett märke som hela tiden utvecklas. Det bygger på avancerad bioteknologi med ingredienser från hav och växtrike.
Personligen är jag väldigt nöjd med produkterna, Gatineau har ett brett sortiment och alla brukar hitta en favorit-produkt !
Kolla gärna in på Gatineau.se för att läsa mer.

Kram
JennyBlå

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack för behandlingen igår! Det verkar som att den reagerade fint på behandlingen:) Tackar för att du tog hand om min gravidhy, nu behöver jag inte skämmas på min examensfest på lördag ;)
    Hälsningar M

    SvaraRadera