måndag 12 april 2010

vill ha !!!!

Alltså jag känner att det börjar klia lite i skoköparnerverna... Jag har lust att liksom bara kasta ut alla gamla äckliga skor jag har tuffat runt i nu i vinter!
Fast jag vet ju att jag har riktigt svårt att kasta några skor. Jag har ju kvar sånna som jag köpt på gymnasiet...
Det trista är att nu har jag blivit så gammal o praktisk att jag på vintern har varma skor. Som man inte halkar i. Och som man kan skotta snö i. Visst är det tråkigt!!
Så de jag suktar efter nu, när våren verkar komma, är så långt ifrån det man kan komma

Dragkedjor, duktiga klackar MED nitar kan det bli bättre ? Dessa godingar är från Scorett för 899 Kr
Hur snygga skulle inte dessa vara med ett par coola mint gröna tights ? Dessutom till ett helt OK pris, bara 599 kr oxå från Scorett
Tyvärr har jag sparat det bästa till sist.
De här läckerbitarna kan man ju bara drömma om....
Jag har inte ens vågat titta på priset på dessa underbara Louboutin skor.
Men de är ju som godis......Jag vet faktiskt inte vilken färg jag gillar bäst, trots att det ena paret är rosa. De gula är ju bara så häftiga.



Jag skulle inte tacka nej till dessa heller fast de är betydligt mer enkla.
Nån gång ska jag ha ett par Christian Louboutin pumps. Om jag börjar spara nu kanske jag kan köpa ett par när jag fyller 50 HA HA

Drömmande kramar
Jenny

1 kommentar: