lördag 24 april 2010

Äntligen hemma....

..fast egentligen har jag ju varit hemma ett par dar.
Förra helgen for ju jag och syster yster till Ullared för stor shopping. Massor med fynd fick följa med hem. Bl a fick en jeans-dress från Koola Anna en plats i min garderob. Vi kom hem igen söndagkväll. På måndags kvällen efter ungarnas träning var det bara att packa om igen. Dags att dra till skåne för ännu en kurs med Gatineau. Och där fick jag faktiskt också gott om tid för shopping.
Nu mest fönster shopping. Men o så mkt insiration jag fick !
Jag håller på att fila på smycken både i jeans och spets, vi får se om det blir något bra av det...
Sen fick fönster-shoppingen i Helsingborg mig att bestämma mig. Jag måste nog bli rik!
Jag är lite för förtjust i Odd Molly och andra inte så billiga märken...
Nu är det faktiskt ganska skönt att bara vara hemma o skrota i trädgården. Det kanske man kan göra även när (om) man blir rik. Eller ?

Kram
JennyBlå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar