tisdag 13 april 2010

Nu även naglar!!!

Det är den STORA nyheten.

Nu kan (ska) ni oxå fixa naglarna hos mig !!
Nja eller nästan iallafall...
Jag får sällskap av de underbart söta o rara tjejerna Julia och Bea som driver
Jsbk Naglar och Hår. De kommer att hyra in sig en trappa upp från Fin&Skön.
Tjejerna går fortfarande i skolan men håller på att jobba upp sin kundkrets och behövde en liten lokal att starta i. Perfekt, jag har en liten lokal som står tom. Kan det bli bättre ?

Här får ni ett smakprov på vad de har gjort.




Kolla in deras blogg för priser och fler bilder !
www.jsbk.blogg.se


Riktigt snyggt !
Jag har redan bestämt att ha glitternaglar till semestern, rosa såklart....
Om ni vill kontakta dem:
Jsbk
Julia Söderlund 076-0448210
Bea Karlsson 076-1480807
jsbknaglar@live.se
www.jsbk.blogg.se

OJ ! Jag glömde ju nästan att säga att det gör hårförlägningar oxå. Kolla in bloggen.
Kram
JennyBlå

1 kommentar:

  1. ohhhh, och jag som bestämt mig för att sluta med naglar, kanske måste tänka om.

    SvaraRadera