torsdag 15 april 2010

Grattis...

....min älskling, som blir 38 år i dag.
Vi har delat mycket vi två. Och det finns ingen människa som står mig nämre eller vet mer om mig än min fantastiska man. Jag försöker komma på vad jag gav Peter när han fyllde år strax efter att vi träffats. Han fyllde 22 år och jag tror att han fick märkeskallingar om jag inte minns fel...
Här kommer några bilder på den viktigaste personen i mitt liv, om man nu inte räknar våra barn
Peter med sin bror Patrik, som för övrigt oxå fyller år idag. Grattis Patrik !
Pappa Peter och Bobo klär granen. Pappa är såå stark.


Peter och Viggo är finklädda på kalas

Peter och jag på Naturhistoriska museét i Göteborg



Cooling....





Oj vad sura man kan vara då... Bobo bakom kameran




Inga sura miner här inte !



Peter is the best....



Pussar & kramar, grattis igen
Jag älskar dig
Din

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar