onsdag 7 april 2010

...ska jag ?

tatuera mig.....
Hmm, jag har funderat fram o tillbaka på det ett tag.
Skulle vilja ha ett klassiskt hjärta med ett banner, kanske änglavingar och en gloria. Med texten mamma. För att hedra min kära och mycket saknade mor (hon skulle hata det ;) men,men)

Jag gillar verkligen den här bild, men ska väl inte ha något riktigt så här stort...
Var skulle jag ha den ? känns svårplacerat.
Jag vill inte ha den på armen och inte på ryggen heller.

En annan idé är att ha körsbärs blommor. Nästan som de på bilden här under.


Isåfall skulle jag ha ett helt gäng som liksom faller från bröstkorgen ner mot höften. Kan bli bra, då kan man ju oxå använda rosa...
Fast stjärnor kanske skulle vara snyggt, hmm.
obeslutsamm
JennyBlå

2 kommentarer:

  1. Me like tatoo... du sak absolut tänka både en två tre - hundra ggr så du verkligen får det du vill ha. Talar av egen erfarenhet...

    SvaraRadera
  2. Det är klart du ska hedra din mor med en tatuering. Jag tycker hjärta och banderoll är väldigt vackert och retro. Det går aldrig ur tiden.
    Jag har designat tatueringar till vänner och bekanta. Jobbar med 2 beställningar nu och min kusin vill nu ha sin tredje också ^^
    Är du intresserad så kan jag definitivt hjälpa dig :)
    Vill du så kan jag maila bilder på sådant jag gjort. Inte bara tatueringar utan andra illustrationer. Inget tvång, bara ett förslag :D

    Kram på dig!

    SvaraRadera