lördag 10 november 2012

TRX på Forma

Igår testade jag TRX för första gången. Jag har varit så sugen på att pröva, men har lite svårt att hitta tid till olika pass. Det är helt enkelt smidigare att bara sticka ner till gymmet så fort det passar, istället för att passa tider...
Men igår skulle det ske!
Men oj oj. Jag var bara så dålig. Jag blev tok-frustrerad, jag fick inte till de olika momenten, jag kände mig klen, okoordinerad, helt enkelt jättedålig!
Jag kände inte ens att jag kunde ta i så det kändes i musklerna.
Det gav mig inget utom dåligt självförtroende.
Fast en del av mig ville ju barra köra ner huvudet och köra igen. Och ta bättre ifrån mig.
Christoffer på Forma har lovat att ge mig några övningar att köra nästa gång jag är nere och gymmar. Kan ju behöva öva, mycket!
För det kommer bli en nästa gång, för trots att jag fick känslan att det inget gav...så gav det mig en djävulsk träningsvärk.
Vader, lår, rumpa, MAGE, triceps och axlar.
Japp, grym träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar