torsdag 1 november 2012

Höstlov

Grabbarna har höstlov så jag passar på att vara lite ledig. Måndag och tisdag jobbade jag heldagar och igår (onsdag) och idag kör jag bara förmiddag. Imorgon är jag helledig!
Som tur är finns mina härliga kolleger på plats på Palatset om det är någon av mina kunder som behöver produkter eller vill boka en tid.
Igår tog jag med barnen och badade och idag blir det bio. Jag är barnsligt förtjust i tecknad film, och det är ju bra eftersom det i princip är det enda jag får se på bio nu för tiden ;-)
Jag försökte komma på när jag senast sett en vuxenfilm på bio, men lyckades inte...
Fast nu har vi bestämt ett datum som vi ska se nya Twilight-filmen i alla fall. Det blir jag och syrran som går då, blir mysigt att hitta på något med syster-yster.
Jag skulle vilja hänga på Julia & gänget som ska gå på twi-night. Då visar de sista filmen och sen den nya direkt efter. Men jag tror inte jag kan hålla mig vaken så länge, är nog för gammal!
Men idag blir det eftermiddagsbio, och så har jag lovat en tur till spelaffären också. Men bara för att titta, det är ju inte så långt kvar till jul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar