fredag 17 december 2010

Snart..

...sticker jag från stan ! Imorgon kväll tar jag tåget till Göteborg, Söndag morgon lyfter planet mot London (förhoppningsvis..) där vi ska byta till planet som ska ta oss till USA.
Men först var jag ju tvungen att göra mig lite semester-fin hos JSBK.

Å, det syns så dåligt !! Jag har supersöta naglar, vitt glitter ytterst, rosa glitter i mitten och naturella längst ner. Dekorerade med snö-flingor och rosa strass...I LIKE !!
Det är Julia som gjort dessa mästerverk.

Syster Yster fick en design i rött med vitt glitter av Bea, men tyvär hann jag inte fota hennes. Stress stress. Jag får lägga upp en bild senare. Nu ska jag pussas lite med min man, så jag klarar mig i 3 veckor !!


Kram

JennyBlå


1 kommentar:

  1. Jätte fina, me like too, vill oxå ha...
    Ha det nu så himla bra, och jag ser fram emot att få följa med på resan här på bloggen.

    <3 stor kram

    SvaraRadera