tisdag 7 december 2010

Semester

Den här snöhögen finns på parkeringen bakom Fin & Skön, och fast jag faktiskt gillar snö, ska det bli rätt skönt att lämna Sverige och snön.

Jag ska åka till USA, till Phoenix Arizona, för att hälsa på min kusin och hennes familj. Det ska bli så häftigt. Jag har ju aldrig varit utanför Europa...
Så redan den 18/12 lyfter planet. Det betyder att Fin & Skön kommer att hålla stängt i 3 veckor !!! Läskigt...
Med helt stängt kommer det faktiskt inte vara, under den tiden jag kommer att vara borta flyttar JSBK in hos mig för att göra era naglar fina.
Naturligtvis måste jag ju fixa snygga naglar innan jag sticker på semester, om jag bara kunde bestämma vad jag ska göra för design. Allt Julia & Bea gör blir ju så snyggt !

JennyBlå

1 kommentar:

  1. http://www.hallsberg.se/nyhetsarkiv/finskonharhallsbergsfinastejulskyltfonster.5.6110d83612cba8a18218000129.html Grattis!! Kramar från Beatrice (Som tycker Du är för lite på facebook..=)

    SvaraRadera