söndag 19 december 2010

Jag är...

...fortfarande hemma ! I lördags for vi förväntansfulla med tåg till Göteborg, blev uppplockade av moster Kicki och kröp i säng. I går morse gick vi upp, käkade en skinkmacka, lite bekymmrade, vi skulle nog bara komma till London sedan såg det ut att ta stopp ! Vi for ut till Landvetter flygplats, där möttes vi av massor av människor och inställda avgångar. Suck. Efter ca 5 timmar (!!!) i kö framför hjälp-desken, kunde vi lämna flygplatsen med ombokade biljetter. Den nya planen är att försöka på nytt på onsdag 22/12, men det ser väl inte jätte-ljust ut...
Efter det fick vi försöka fixa nya tågbiljetter hem, det kändes inte så kul att bara sitta o häcka i Göteborg. Det gick rätt bra tills vi kom till stationen. Det var förseningar, trasiga tåg, svinkallt, och folk överallt. Och jag hade ju converse och vår-jacka på mig... Tillslut fick jag tok-spel och hoppade upp o ner skrikande nästan alla svordommar jag kan samtidigt som jag skrattade. Ja, så nu är jag hemma igen..

deppig
JennyBlå

1 kommentar: