onsdag 15 september 2010

Onsdagmorgon

Har haft en sån där duktig/tråkig förmiddag som jag vikt åt att göra bokföring och betala räkningar. Suck
Kolla in brillorna, jag ser nästan SMART ut (som du Julia..)!
Men nu är jag klar, wohoo!

Annars jobbar jag (mellan kunderna) just nu febrilt för att bli klar med min kollektion smycken som ska till Göteborg. I december och januari kommer mina smycken att kunna köpas i en butik som heter D.N.A Design and Art. Det ska bli jättekul.
Jag kommer att skicka helt nya gummi-smycken, tänkte vara lite annorlunda...
Örhängen

Hängsmycken


Långa, maffiga halsband!
Här har jag fått insperation från min härliga moster Kicki.
Slut på rasten, tillbaka till arbetet. Annars blir chefen förbannad...
Kram
Jenny



2 kommentarer:

  1. Vi är bra smarta du och jag Jenny :]

    SvaraRadera
  2. Men va spännande =) å hårfärgen sitter i fortfarande ser jag.. snyggt =)

    SvaraRadera