lördag 18 september 2010

Mässan !

Nu är höstens Fest & Bröllopsmässa i Hallsberg avklarad. Det var ingen anstormning av besökare, men ändå helt ok. Jag fick en bokningar av både nya och gamla kunder.
Som vanligt lyckades jag glömma min kamera...
Jag stod brevid supertrevliga Lise-lotte som har en webbshop, den heter Rosetten och är väl värd ett besök. Kolla in www.rosetten.nu
Det ända jobbiga var att jag gärna ville ta med alla hennes grejer till mig !

Det fick räcka med en mössa till mig, en rulle hundbajs-påsar och lite bonus-godis. Men, sa Lise-Lotte, du har ju ingen hund !?
Nix, sa jag, nånstans måste jag ju börja....
Bajspåsarna är faktiskt en present till världens sötaste hund. När han kommer o hälsar på mig blir jag skitlarvig, ungefär som när folk gullar med bäbisar. Och jag som inte gillar hundar..(hm)


Mössa på !

Nu har jag en mössa som är lika färgglad som mitt hår.
Ha ha, idag har tre olika personer frågat om jag har peruk !
Jag väljer att ta det som en komplimang.
Nu ska jag ta det lungt, äta skräpmat och lyssna på "Black Jesus" (Everlast) på repeat.
Kram
JennyBlå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar