onsdag 2 juni 2010

Semester ?

I år tänker jag försäkra mig om sol, jag packar ihop ungar o hubbie o far till Spanien. Om jag bara kan lura ut hur bokningssystemet hos Ryanair funkar... (Jag blir snart lite sur faktiskt)
Det här blir första gången vi åker utomlands hela familjen, kul!!
Vi lånar ett hus några mil söder om Alicante, i Torrevieja.
Nästan längst ner på den jätte, jätte, jätte stora kartan

Det ska bli såå härligt.

Det här är en bild från "våran" strand.
Jag har inte berättat något för kidsen än, jag vill ju inte att tjatet ska börja riktigt än. Viggo frågar redan om det är långt kvar till julafton ( minst var tredje dag ) varpå han börjar grina när jag säger " Japp, jätte långt "

Och vet du vad som nästan är det bästa ? Packa.....Jippi!!!
Kramar Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar