måndag 21 juni 2010

ska jag ?

Jag har blivit lite kär i dessa sandaler, enkla, svarta men lite roliga tycker jag. Tyvär fanns de inte i min storlek. Det fanns INGET i min storlek. På hela Marieberg med omnejd. Och då är jag för en gångs skull inte speciellt kräsen. Jag vill ha en svart sandal, gärna med remmar. Men nej, nästan allt i storlek 37 var slut. Och när det, jippi, fanns en 37:a kvar var den alldeles förstor ?? Och då fanns ju inga 36:or...såklart!



Nu är det ju så fiffigt att man kan beställa skor på nätet, dessa finns på Skopunkten.se.
Jag har provat den i 38, men det var ju för stort. Lurar nu på att beställa dem. Hmm jag tycker det känns lite, jobbigt? Att köpa ett par skor jag inte provat, liksom. Fast jag kan ju skicka tillbaka dem, om de inte passar.
Jag har köpt ett par skor en annan gång på nätet, på Tradera. Det gick sådär... Jag kanske ska lägga upp en bild på det försöket en annan gång.
Nu måste jag bestämma hur jag ska göra med dessa. Vad tycker du ?
Kram
JennyBlå

1 kommentar: