lördag 3 september 2011

Ullared !

Jag återhämtar mig från en tripp till Ullared igår. Som sällskap/smakråd hade jag med mig två av mina favorit personer, Bobo och Julia. Vi hade jätte trevligt. Det vaer Bobos andra gång på Gekå´s och Julias första. De var jätteduktiga och tjatade inte en enda gång...hihi. Ärligt talat, jag trodde aldrig att jag skulle vilja gå där med barn. Men Bobo är så duktig och det är väldigt praktiskt att ha honom med så blir det inte så många felköp. Det är ju faktiskt mest kläder till barnen som hamnar i vagnen. Fast lite till mig också...













Jag har inte vågat lägga ut nån bild på mina "sill-byxor" jag köpte. Ha ha, jättesnygga (eller hur Åsa ?).

Jag skojade med Peter om att jag bara hade barn i bilen, men trots att jag är ungefär dubbelt så gammal som Julia trivs jag superbra i hennes sällskap. Hon är dessutom så gullig med barn, Bobo tycker jätte mycket om henne, så vi tyckte det var kul att hon ville hänga på oss.


Kram

JennyBlå








1 kommentar:

  1. Du kommer att bli super het i dem...haha..:0)
    Jag blir nästan lite avis.

    //kram Åsa

    SvaraRadera