fredag 9 september 2011

BC från Schwarzkopf

De som frekvent läser bloggen eller som känner mig, vet att jag är en riktig produkt-nörd. Och nu har jag blivet lite "bananas". Mitt hår har väl inte varit i den bästa kondition så lite behövdes väl...men det känns som jag behöver ALLT !!


Naturigtvis Silverschampo + color save-inpackning.


Vårdande schampo + balsam



Super produkt att föna i ! Haha jag fönar...


Det kommer bli dyrt att vara på en stor Salong...

Skämt å sido, det är verkligen toppen produkter som jag varmt rekommenderar.


Kram

Jenny Blå





1 kommentar:

  1. Håhå, prrrooodukter! :D
    Jag kom på en fråga! Man har ju hört mycket om kombinationen datorskärmar och hyn i ansiktet. Strålning från skrämen etc.
    Vad är myter och vad är sanning egentligen?

    SvaraRadera