måndag 28 februari 2011

Så vackert

De flesta smycken jag lägger ut bilder på är ju sådana jag gjort själv, men jag lovade ju en bild på vad jag fick av Peter i födelsedagspresent.
Vi har ju varit ihop tillräckligt länge (17 år...jag är gammal) för att han ska veta exakt vad jag gillar. Och i år slog han på stort !
Han har aldrig köpt nåt smycke åt mig, kanske nåt krimskrams inget riktigt fint.
Nu tyckte han det var dags. Det hör till saken att jag inte riktigt gillar "fin-smycken och juveler".
Men han hittade det perfekta smycket till mig.

Det är handgjort av skinn och silver. Ett riktigt hanverk. Unikt och vackert. OCH rosa.
Eller cerise om man ska vara nogrann. Det är inhandlat i Hallsberg hos @Linds
Tack, tack älskade

2 kommentarer:

  1. Det är du värd gumman "Din" puss puss

    SvaraRadera
  2. Ett bra val av dín kära make.
    Blir lite imponerad av att han är så himla påhittig.
    Klockren födelsedags present som passa dig utmärkt.
    Den var super snygg, ännu snyggare i verkligheten.

    Kram Åsa

    SvaraRadera