måndag 14 februari 2011

MethoDrain Detox

Början på det här året skulle knappt ha varit mer jäktigt. Massor att göra på salongen (jippi), Januari ska ju vara en dålig månad ?? Båda barnen har fyllt år, släkt-kalas x 2, barn-kalas x 2, pust stön... En liten ursäkt för februaris blogg-torka !
Men nu ska det bli andra bullar !
Jag har faktiskt kommit igång ordentligt med träningen igen, Zumba, Styrketräning och löpning (på band, men iaf..) Så nu vill jag ha ut lite mer av det.
Jag har blivit rekommenderad att köra en detox-kur för ett rena kroppen, rensa ut slagg och få igång ämnesomsättningen. Jag hoppas verkligen att det ska göra nytta och att det ska göra mig piggare.
MethoDrain Detox en 20 dagars kur, som är ett örtextrakt man blandar i 1,5 l vatten och dricker under dagen. Finns i olika smaker, jag valde tranbär&hallon. Det ser mkt äckligare ut än det smakar, det går ner.
Vi får se hur det går !

Kram
JennyBlå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar