onsdag 23 februari 2011

Drömmar om sommaren

Det är super vackert väder utanför mitt fönster, det är solsken, blå himmel och krispigt kallt. Milljoner snökristaller som glittrar som diamanter. Det var 18 minus när jag for till jobbet.
Jag längtar till sommaren.
Lätta kläder, ingen jacka. Fler skor att välja på. Inte som nu, hm ska jag ha mina tråkiga vinter stövlar eller vill jag frysa idag ?
När jag var i USA fick jag massor av inspiration till fräscha sommar smycken. Stora, romantiska textilsmycken vill jag göra till sommaren. I pastell & grått.
Just det här halsbandet är inte nytt, men det är en favorit. Så här vill jag se ut i sommar.

Silverfärgad kedja med fransar av trikå. Finns i grått, rosa och vårens hetaste färg, vitt.

Snyggt med lager på lager.

Snyggast, alla tre färgerna på en gång.


I sommar matchar jag halsbanden med denna kjol från H&M. Bara 149 kr, ett riktigt budget fynd !
Kram JennyBlå



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar