söndag 7 mars 2010

Komplimanger

Under småföretagarmässan igår såg jag de allra mest underbara tavlor lite längre bort. När det inte var några besökare vid min monter var jag TVUNGEN att gå dit o titta. Tavlorna liksom sprakade av färg, en del hade t o m glitter på...
Det var en konstnär som hette Lilian som målat dem, en riktig allkonstnär. Det upptäcker man om man kollar in hennes blogg! http://www.lillsnorpa.blogg.se/
Jag pratade med henne vid ett par tillfällen under mässan och det verkar vara en härlig tjej. Vi pratade b la om väggmålningar. Och jag kan inte sluta tänka på hur läckert det vore med en på Fin&Skön. Med maken tyckte inte om den idén.... Han tyckte att vi skulle ha en här hemma istället ! Det kanske skulle balansera upp min cerisa hallvägg...
Dessutom gav Lilian mig en så fin komplimang att det fortfarande värmer. Hon sa att jag glittrar.
Det ska jag göra hela natten!
God natt-kramar
Jenny

2 kommentarer:

  1. Var en alldeles ypperlig beskrivning av dig, du glittrar faktiskt.

    Du, vi är lite av kändisar

    http://www.ostbiten.se/index.php?option=com_content&view=article&id=67&Itemid=66

    SvaraRadera
  2. Både du och jag var med...

    SvaraRadera