söndag 28 mars 2010

Inspirationsdag

Jag är nyss hemkommen från en inspirationsdag i bröllopets tecken på Landals konditori. Det var verkligen jättetrevligt. Fint annordnat av Jenny Landal och med flera roliga utsällare.
Det var florister, smycken, frisör, smink och naglar. Brud klänningar, underkläder, accesoarer och så jag.
Jenny hade fixat tårtor till avsmakning och allt var väldigt trevligt. Lite dåligt med besökare kanske, men dessto trevligare var att vi bestämde oss för att följa upp med ännu en dag. I september. Kul kul.
Och hur coolt som helst, det var en tjej som visade upp grejer hon tillverkat själv av bl a läder. Hon har gjort egna skor...... Jag är sååå avis!
Kolla in hennes blogg eddieluciano.blogspot.com

nu mat!

kram
JennyBlå

1 kommentar:

  1. Hej Jenny! :D
    Nu har jag lagt upp bilder på skorna, och som sagt så kommer jag uppdatera varje dag med mer stuff!
    Fina grejor du gör. I LOVE armbandet du har som "header" till din blogg! Och du tovar också ser jag. Vad kul! :D
    Och nu ser jag vad dessa "Ettiketter" menas med i bloggvärlden. Det är ju skitbra! Jag måste genast lägga till sånna. Då är det ju mycket lättare för läsare att navigera också!
    Kram på dig! /Ellinor

    SvaraRadera