fredag 5 oktober 2012

Trevligt sällskap

Den här helgen får vi besök av min vän Liv. Det är min absolut äldsta vän, och då menar jag inte att hon är typ hundra år utan att vi har varit kompisar i 29 år!
Oj vad vi börjar bli gamla...
Hon kommer faktiskt hit till Palatset snart för jag ska skämma bort henne med lite mysiga behandlingar först.
Jag kan behöva lite extra trevligheter för denna veckan har inte varit kul, mitt knä krånglar fortfarande efter min vurpa förra helgen. Är skitsur för att jag inte kan springa, försökte styrketräna i måndags men det var så mycket som inte kändes bra så jag blev bara deprimerad av det. Så det har inte blivit någon mer träning för mig. Tänkte försöka att försiktigt tassa ut en kortis i morgon för att känna efter, och så räknar jag iskallt med att kunna cykla mtb igen på söndag :-)
Men ikväll blir det bara mys.
Kanske ett glas vin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar