tisdag 16 oktober 2012

Förra veckan...

..var rätt hektisk.
Denna får bli lite lugnare, fast tyvärr vet jag att jag planerat lite för mycket till helgen. Varför har man så mycket att göra men så lite tid?
Jag var ju i stockholm i torsdags och som tur var hann jag med ett ordentligt träningspass innan jag for, för mer blev det inte resten av veckan!
Fredag jobbade jag hela dagen, bakade hela kvällen. Jag bakade chokladbollar på ett helt kg smör...och kladdkaka på nästan lika mycket!
Som tur var slapp vi allt detta smör, det var till Hallsbergsträffen. Brottartävlingen som Hallsbergs brottarklubb arrangerar varje år.
Och lördagen fylldes då av brottning. Och kaffekokning, städning och annat smått o gott på tävlingen.
Grabbarna tävlade och gjorde riktigt bra ifrån sig, två brons placeringar blev det ! Stolt mamma!!
Söndagen var vi rätt slut allihop och den spenderades först hos något så ovanligt som nya vänner.
Det är ju inte helt lätt att skaffa nya vänner så mitt i livet när allt snurrar som fortast. Men det här kändes klockrent. Vi hade jättetrevligt, barnen hade skit-kul, rent ut sagt.
Igår måndag hände inte mycket, lite jobb, lite mat, lite läxläsning osv.
Tråkigt nog känner jag av halsen lite grann så då är det träningsstopp. Och jag är supersugen, naturligtvis. Men där sätter jag gränsen. Snuva ok. Ont i halsen eller feber, nix pix ingen träning.
Nu blir det en kopp te innan nästa kund kommer.
Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar