söndag 3 juli 2011

Rosa kök

Vi var på fest igår, maraton-fest. Vi kom vid sex och åkte inte hem förrän vid tre-tiden. Vi hade jättetrevligt, god mat & trevliga människor (tack Sebbe o Kirre!!). Så idag har det inte blivit mycket gjort. Men lite har framsteg med köket har det i allafall blivit. Det är mycket kök nu...
Jag har fått upp mina ljuvliga tapeter från Pip Studio. Jag har köpt dom här i Hallsberg från Fredrikssons Måleri. Och de är bara såå fina.

Det är blommande grenar, gula rosetter, fjärilar och rosa rosa rosa ! Kan det bli bättre....?
Kommer bli super snyggt med de mörkbruna luckorna Nexus från IKEA.

Eller vad tycker ni ?

Från början hade jag faktiskt tänkt mig en annan lucka....

Men den var inte tillräckligt rosa. En besvikelse faktiskt. Men jag tror nog att jag kommer bli riktigt nöjd OM mitt kök blir klart nån gång.


Kram

JennyBlå





1 kommentar:

  1. ÄLSKAR Pip Studio!

    Har bara de stora kopparna med fat och assietter, tårtfatet, skål, gräddkanna, sockarskål och två kassar ;)

    Vill också ha tapeterna!!!

    SvaraRadera