torsdag 28 juli 2011

Nu är det slut..

..på ledigheten ! Officiellt har jag ju semester till på måndag, men jag har en del att ordna med före dess. Nu lunch, sedan ska jag åka till salongen och fixa lite. NYA salongen ! Sedan ska jag köpa en present till en kär vän (vad ??!). Efter det har jag några affärsmöten, det låter viktigt eller hur? B la banken.
Alldeles nyss la jag dessutom en liten beställning på grejer till salongen. Så kul, ny behandlingssäng, hyllor, stol och vap. Jippi, vad kul !! OK jag är en nörd...

Puss
JennyBlå

2 kommentarer:

  1. Aha! Jag tyckte jag såg dig springa förbi utanför i grönt! :D
    Vad spännande! Nya prylar :D Hoppas att ledigheten hittills har varit bra!
    Jag skulle behöva en ögonbrynsplockning/färgning och fransfärgning under nästa vecka innan jag åker till medeltidsveckan på söndagen (7/8)
    Nu är jag själv inget fan utav beställningar (tex smörgåstårtor) som görs utanför arbetet, t ex någon beställer genom farsan när han är på jobb, eller någon ringer HEM (!) eller liknande. Omöjligt att komma ihåg!
    Men jag tänkte bara fråga dig i fall det är bäst att jag ringer på måndag till salongen när både du och jag vet att du är där eller i fall du inte har så många luckor kvar och att jag snarast behöver kasta mig över din bokningspärm no matter where you are? :)
    Kram kräm kröm

    SvaraRadera
  2. http://www.alltirosa.se/

    En passande sida för Dig Jenny! =)

    SvaraRadera