måndag 9 maj 2011

Ögonbrynspenna

Jag lovade ju att göra några inlägg om make-up nyheterna jag tagit in. Och här är något alla borde vara mer nogranna med, brynen ! För många slarvar med sina bryn, de är dåligt plockade, ingen färg & form. Brynen är ju ramen för ansiktet, de är jätteviktiga för helhets utrycket.


Jag är inte riktigt överens med min dator vilka ordning det skulle vara på bilderna...så tyvär kommer sista bilden först ! Men här tänkte jag visa att det är en smart bryn kam/borste i änden.

Man lägger på pennan med försiktiga små streck i hårets riktning, sedan borstar man brynen för att "sudda" färgen.


Eye brow designer från Art Deco finns bara i en färg, men den passar de allra flesta eftersom färgen är så neutral. Alltså varken varm eller kallt.


Hur mörka bryn man vill ha avgör man genom hur mycket penna man lägger på.

Pris 148 kr



Jenny Blå







2 kommentarer:

  1. Hej!

    Har fått tips av en kompis att gå till dig för jag vill ha mina ögonbryn fixade, jag går i skola i hallsberg och undrar om det bara är att komma förbi när jag har tid eller ska man beställa en tid så det passar dig också? Och hur gör man då?

    SvaraRadera
  2. Hej Evelinn !
    Det är säkrast att boka en tid i förväg, eftersom jag ofta är uppbokad och många av mina behandlingar tar ganska lång tid. Men du kan ju komma in och boka en tid. Och om du har tur kan jag ta emot dig när du kommer!
    Välkommen

    SvaraRadera