onsdag 6 april 2011

suck

Jag har tänkt att blogga sen i lördags eftermiddag...men jag får ju typ aldrig en sekund över!! Hade tänkt att lägga upp lite make-up bilder på mina fina modeller, som Bea har tagit. Men det får vänta lite till. Tyvär. Nu ska jag klaga lite. Det här är ett smakprov på varför jag ibland inte riktigt hinner blogga. 06.40 Går upp, klär på mig. Väcker Bobo 07.00 Gör frukost. Väcker Viggo och Peter. Ser till att alla äter, försöker oxå få något i munnen. 07.40 Packar Bobos rygga, borstar tänder. 07.50 Skjutsar Bobo till skolan 08.20 Tränar spinning 08.50 Hoppar in i duschen 09.20 Sticker till jobbet 09.30-17.00 Kunder, storstäd på jobbet och bokföring 17.10 Plockar upp Viggo på dagis 17.20 Fixar kvällsmat, hjälper Bobo med läxan 17.45 Skjutsar Bobo till träningen 18.15 Hemma igen, pust, torkar ur kylskåpet, slänger in en tvätt, lagar lunchlådor till imorgon. 19.15 Hämtar Bobo på träningen 19.45 Hemma. Kvällsfika för Bobo, lite mer läxläsning. 20.00 Tandborstning och läggning 20.30 Hänger en tvätt och slänger in en ny. Tar fram Bobos gympa-påse till imorgon. Sen, orkar jag med lite tid vid datorn ? Ja idag, en liten stund... å, vad jag klagar. Men seriöst, så här ser nästan alla mina dagar ut. Ibland undrar jag om man inte skulle dra ner lite på tempot ? Kram Jenny

1 kommentar:

  1. Jag fattar inte att du orkar, jag blir helt slut bara jag läser. men det är väl så en barnfamiljs vardag ser ut. Dra ner du på tempot innan det är försent, man ska vara rädd om sig...kram

    SvaraRadera