fredag 22 april 2011

Art Deco-kurs

I måndags var salongen stängd, för jag var på kurs ! Med Art Deco. ÅÅÅÅÅ man blir ju helt sjuk, jag vill ha allt. Hellst i mitt eget badrummsskåp oxå... Jätte duktiga Petra, Art Deco´s representant, hade dukat upp ett fantastiskt bord med nästa hela Art Decos sortiment. Sedan var det ju inte helt fel att träffa andra hudterapeuter, och lunchen intogs på en solig uteservering på Avenyn. Inte alls fel. Vi fick oxå med oss en goodie-bag hem. I låg bla denna nagel-näring.
Intensive nail care stick, för naglar och nagelband.

( Oj vilken bra bild!) Det har är nog ingen produkt jag kommer ta in på salongen, men en annars en perfekt grej för mig personligen. Jag får ofta torra nagelband pga all sprit. Det lät ju inte så jättebra..som jag har PÅ händerna förståss. Det här ska testas !


Kram

Jenny Blå



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar