onsdag 5 januari 2011

Chandler Fashion Mall

Shopping på Chandler Fashion Mall, eller ?? Mitt i shoppingen blev vi lite, hm, avbrutna... Jag hade provat en massa roliga saker pa Vicorias secrets och skulle bara kolla in lite mer av deras make-up, när jag hörde någon som skrek utanför. Ett par tjejer som satt utanfor affären reste på sig och tittade upp. Då hörde jag hur någon(polisen) skrek "Everybody down on the floor !!". Jag såg poliser springa runt med dragna vapen. Affärens skyddsgaller rullades ner och vi blev ombedda att gömma oss längst in i affären. Lite senare gick larmet och alla skulle evakueras från shoppingcentret. Det var poliser med dragna k-pistar överallt. Och brandbilar, helikoptrar, you name it !
Jag trodde helt klart att det rörde sig om en bombare. Men det visade sig att det hade varit en skottlossning och en polisjakt. Killen hade sprungit in i köpcentret för att gömma sig undan polisen.. Usch !!!

Och mina grejer jag hade provat ut, ligger kvar i en korg inne på Victorias secrets....snyft


Oskadda kramar

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar