lördag 2 oktober 2010

Date

Jag var ute på date igår. Supermysigt !
Syrran var barnvakt. Jag smet tidigare från jobbet (säg inet till chefen..) och mötte upp Peter. Vi började med att sticka till gymmet, efter lite dusch och bastu bytte jag till en snyggare outfit och schyssta klackar. Sedan gick vi ut och åt. Det blev nya sushi-haket i Kumla. Det kan jag rekommendera, maten var fräsch och god samt kom snabbt på bordet. Inte farligt dyrt heller.
Sedan gick vi till ICA Maxi. Toppen date, va?
Ha ha, alla som har barn fatter nog att det kan vara mysigt att strosa långsamt i en affär på tu man hand !
Kolla lite böcker, skivor, välja jos utan brådis, utan nån som tjatar om godis eller är kissenödig...
Sedan avslutade vi daten hemma i soffan med Idol och en rom&cola.
Eller ja, man kan väl säga att den fortsatte med sovmorgon (och ett mysigt sätt att vakna på...)och en lång, härlig frukost !

Idag blev det lite shopping, både jag och syrran behövde nya höstskor så vi packade in ungarna och Peter o for till Marieberg.

Jag hittade precis vad jag letade efter !
Ja just det, blondes have more fun....
Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar