fredag 19 februari 2010

om inte huvudet satt fast....

...skulle jag nog glömma det nånstans !
Här hade jag tänkt sätta in några fina bilder på min present som jag fick av min moster Kicki. Men nej, datorn kom med till jobbet (balanserande på cyckelstyret i snöyran), musen, kameran och alla sladdar. UTOM SLADDEN TILL KAMERAN.
Jaha, jag får väl göra om inlägget senare. Jag har ju faktiskt inte fyllt år än, det var en liten förskotts-present.
På tal om inget alls, nu pratar dom på radion om att det är en ny istid som ställer till vädret så vi måste klä oss som eskimåer. Jag tror inte det var seriöst, men man undrar ju ?
Jag är så vansinnigt sugen på luftiga blusar, uppkavlade jeans och peeptoe sandaletter med ordentlig klack.
Icke, en dag till i goretex, toppluva och snökängor...

kalla kramar på er
JennyBlå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar