fredag 12 februari 2010

Måndagsutflykt

Jag har inte hunnit uppdatera, men i måndags var jag på en liten utflykt efter jobbet. Så istället för att hasta hem o peta i ungar kvällis, ta dem till träningen för att sedan stoppa dem i säng-överlämnade jag det hela till min fantastiska man ! Själv åkte jag på stickcafé. Japp, jag håller på att lära mig att sticka...
Så jag följde med Camilla(Ödlehopp&Vänstersvängar) till det underbara Granhammar och den lika underbara Karin. Det är faktiskt andra gången jag är med och det kommer nog bli fler gånger. Där träffas en osannolik blandning av mer eller mindre tokiga tjejer, kvinnor, damer och tanter ! Att det sedan för en liten peng serveras kaffe eller te och smörgås. Gör det hela inte sämre. Kanske jag ska tillägga att det dessutom är den underbara Karins EGNA fantastiska ost som ligger på macka.....
Bara hennes ostar gör en tripp ut till Granhammar värt resan!
Jag kan faktiskt snart lägga ut en bild på mitt första stick-allster. Ska bara fästa några trådar och hitta en lämplig modell. Jag är så stolt !
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar