söndag 13 september 2009

Ullared !

Alltså har man barn tjänar man in en tripp till Ullared på noll-tid. Upptäckte att Stora grabben hade vuxit ur i princip ALLT under sommaren. Han behövde liksom en helt ny garderob. Passade oxå på att köpa vinterkläder och fodrade regnkläder.

Sen blev det ju lite annat smått o gott oxå. Och ja, det är en spik-matta som ligger längst bak. AJ !

Det är inte en jätte-bra bild, men titta va mycket kul jag har shoppat ! På Panduro outlet i Ullared... Kommer bli massa snygga grejer till årets julmarknad.
Mer om det senare, vad viktigare är : jag lyckades lura med min hubbie till Ullared !!! Han grät inte ens...
Han lovade dyrt o heligt efter första gången han var där att han aldrig skulle återvända.
Men jag och syster-yster gjorde en kupp igår.
Hon tog våra barn och jag packade ner lite matsäck o övernattningsprylar. Och jag lyckades få med mig gubben !
Jag tror faktiskt att han tyckte det var rätt så roligt den här gången. Men nu pustar han ut i källaren på spikmattan.
God natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar