söndag 18 mars 2012

Lip Lacquer

Nu har jag fått in underbara Lip Lacquer från Art Deco till Fin & Skön. Det står på disken på Palatset och bara väntar på att få följa med någon hem !
Det är ett läppglans fast med färgintensiteten av ett läppstift. Det känns inte heller lika klibbigt som många läppglans gör och blir inte torrt och flagigt som läppstift ibland blir. Gyllene medelväg alltså !

Finns i 8 snygga färger. Priset är 178 kr st.
Det här är min färg. Det kan ju bli din också...; )
Alltså nu var jag ju nästan tvungen att visa glanset på, hm jag har ju inte direkt nån modell-mun.
Fast det är ju det som är så bra med det här läppglanset, jag gillar ju inte läppstift. Har det nästan aldrig, men det här är väldigt behagligt på. Känns skönt, luktar gott, vårdande med mycket färg. Och om det är något som piggar upp ett vintertrött ansikte så är det lite färg på läpparna!

Keep smiling !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar