torsdag 1 juli 2010

Just nu..

...vill jag ha Melatogenine Anti-Aging Tan Accelerating Lotion från Gatineau.
Förbereder, förstärker och förlänger den gyllene färgen.
Stimulerar melaninproduktionen (det som gör att man blir brun) och förhindrar keratinisering av huden (sk "läderhud")
Men det är alltså ingen brun-utan-sol

Den appliceras 10 dagar före sol-semestern(solexponering), varje kväll under semestern och gärna flera veckor efter för att bibehålla färgen. Priset är 558 kr för 400ml

Jag har en tub som bara står o väntar på mig, jag ska börja med den nästa vecka som uppvärmning inför vår Spanien-resa. Ska bli så kul att testa. Jag blir ju knappt aldrig brun, så vi ska se hur detta funkar. Men det är ju alltid spännande med en ny kräm !! (kräm-nörd)

Kräm-Kram
JennyBlå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar